fredag 3 februari 2017

3. Mitt stök

Full av endorfiner nyss hemkommen från en rask promenad med en vän, också hon föräldraledig, bestämde jag mig för att komponera dagens inlägg: mitt stök. Rubriken kan väl tolkas olika men jag valde att ta före och efterbilder. Jag hade 12 minuter på mig, medan riset till lunchen kokade. Först började jag med spjälsängen.

före

efter
Sedan angrep jag soffan och soffbordet. Vårt vardagsrumshörn i lägenheten.

före

efter
Till sist tog jag köksbordet. Eftersom det är ett naturligt blickfång i lägenheten (detta lät ju som en mäklarannons, men jaja) så känns det alltid trevligt om det är lite ordning där.

före

efter
Vad ni inte ser på bilderna är att bokhögen på köksbordets förebild nu ligger på soffbordet, men det får vara så. Det känns bättre att ha dem där. Vad det är för böcker får jag nog återkomma till i ett annat inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...